Rázová vlna

Rázová vlna urychluje v poškozené tkáni reparační a regenerační proces hojení. Stimuluje metabolizmus ve tkáni a výrazně zlepšuje lokální prokrvení. Tím dojde k rychlému odstranění zánětu, výraznému snížení bolestivosti a uvolnění zvýšeného svalového napětí. Využít ho můžeme jako jeden z přístupů v rámci terapie nebo samostatně.

Kdy ji použít?

• pro uvolnění všech bolestivých a přetížených svalů a jejich úponů (bolesti kolem krční páteře, v oblasti beder, pánve apod.)

• onemocnění loketních kloubů, jako např. “tenisový loket”

• syndrom karpálního tunelu

• bolesti v oblasti ramenních kloubů

• bolesti kolenního kloubu (např. “skokanské koleno“, „běžecké koleno“)

• bolest a zánět Achillovy šlachy

• ostruha kosti patní, bolesti plosky nohy

Kombinovaná terapie rázovou vlnou a klasickými fyzioterapeutickými technikami zvyšuje efektivitu léčby a výrazně tak zkracuje dobu léčení. Rázovou vlnou dosáhneme rychlého účinku prokrvení dané oblasti, což má za následek odplavení škodlivin ze svalu, intenzivní svalovou relaxaci a rychlejší regeneraci. Následné cvičení aktivuje správný průběh zapojování svalů v pohybu a zátěži a celý pohybový aparát bude pohyb vykonávat lépe a snadněji. Tím zabráníme recidivě potíží.

Individuální terapie

Rázová vlna